понедельник, 4 ноября 2013 г.

Тиждень природознавства


     З 21 по 25 жовтня в початковій школі проходив тиждень природознавства «Вчимося природу берегти!»

     Наш клас взяв активну участь в конкурсах, присвячених 60-тій річниці утворення Черкаської області, яку будемо відзначати 7 січня 2014 року: виставці малюнків «Мій рідний край – моя земля!», виставці висловів, прислів’їв, приказок про природу «Найчарівніша й наймиліша – це моя природа!», працювала творча майстерня «Юні природолюби». Під час акції «Макулатуринг» протягом 1, 2 класу здано 404 кг макулатури,що зберегло життя 8 деревам. Турбуються найменші школярі і про пташок, що зимують. В акції «Погодуй пташину взимку!» виготовлено 7 різних годівничок, які будуть розвішені на дерева біля школи та мікрорайону Митниця. Сподобалася учням акція «Рости моє деревце!». Діти обрали дерево біля школи, згребли опале листя і в подальшому будуть піклуватися про нього. Хороший настрій додав ляльковий театр «Мультишоу», який показав виставу «Чарівний світ природи».
    Активно, творчо працювали другокласники на відкритому уроці з природознавства «Гриби їстівні та отруйні». Разом з батьками взяли участь в проекті «Які гриби я збирав у лісі»: презентації, малюнки, сюжетні композиції з пластиліну та природніх матеріалів.
     Підсумком роботи тижня стала лінійка, на якій заступник директора з НВР Копотій Л.В. вручила учням  грамоти, дипломи, подяки за проведену роботу.
     Зі словами вдячності звертаємося і до учнів та батьків 2-А класу за підтримку у проведені тижня природознавства початкових класів.
     Фоторепортаж з місця подій дивіться ТУТ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий